5 טיפים לאימון ביתי שיביא תוצאות

כשהחורף בשיאו וחייב להתחשב במזג האוויר לפני שיוצאים לכל ג'וגינג, אימון ביתי מהווה אפשרות שאתם פשוט חייבים לנצל. אז איך תמקסמו את שריפת הקלוריות בכל אימון שכזה, על מה לשים דגש בכל סשן ואיך תגיעו חטובים לעונת הקיץ שנמצאת מעבר לפינה? הנה חמישה טיפים לאימון ביתי מושלם.

צרו את האווירה המתאימה

שימו את המוזיקה האהובה עליכם, נעלו נעלי אדידס או נייק ,שישמרו עליכם מפני פציעות והתלבשו כאילו אתם יוצאים בעוד רגע לחדר הכושר. על ידי יצירה של האווירה המתאימה לפני כל אימון אתם לא רק תשדרגו את הביצועים שלכם, אלא תכינו את עצמכם מנטלית ופיזית לתחילת האימון.

העדיפו סשנים קצרים בעצימות גבוהה

אימונים ביתיים נוטים להיות קצרים יותר מאשר האימונים הקבועים במכון הכושר. לכן, חשוב לייצר סשנים איכותיים בעצימות גבוהה ולבחור באופן חכם כל סט של תרגילים. סקוואטים עשויים להיות פתרון של ממש לסוג כזה של אימון והם אינם דורשים מקום רב או הכנה מוקדמת. הקפידו על ביצוע של כמה סטים כאלו בכל אימון ותזכו לעבודה איכותית על שרירי הרגליים.

אימון כושר ביתי

 

עבדו על שרירי הליבה

נסו לעבוד על השרירים המרכזיים שלכם והשתמשו במשקל הגוף שלכם כדי לייצר את התנגדות מתאימה. כפיפות בטן ושכיבות שמיכה נחשבים לשניים מהתרגילים המפורסמים ביותר, אבל יש עוד המון תרגילים שכאלו. חשוב לעבוד על תרגילים פונקציונליים תוך כדי שאתם נועלים נעלי ספורט איכותיות ושותים באופן מספק.

השתמשו בגומיות אלסטיות – או בכל האביזרים שיש לכם בבית

זה אולי לא יהיה אימון TRX קלאסי אבל זהו פתרון מושלם למי שאין לו משקולות בהישג יד. ניתן לקשור את הגומיות לפתחי הדלת או לכל רהיט כבד וליהנות מאימון מחטב – ישירות מהבית שלכם. שימו לב, אם אין לכם גומיות אלסטיות, ניתן לבחור בשורה של תחליפים שיעשו את העבודה. מגבת ישנה היא בגדר אפשרות של ממש.

אכלו נכון לפני ואחרי האימון

העובדה שאתם נמצאים בבית וקרובים למטבח, יכולה לשחק לטובתכם. הקפידו על תזונה נכונה הרבה לפני שהאימון מתחיל וצרכו חטיפים בריאותיים אשר תוכלו לזלול בסיומו. סלט עשיר, פחמימות מורכבות וחלבון איכותי - מהווים תפריט נפלא אשר ישדרג את השרירים שלכם בלי להשמין. 

לסיכום, העונה הקרה היא לא תירוץ להפסיק את שגרת האימונים שלכם. על ידי יצירה של סביבת אימונים והקפדה על תרגול נכון – ניתן להגיע לתוצאות איכותיות גם בבית.