איך לבחור נעליים להרמת משקולות?

בחירה של נעליים איכותיות להרמת משקולות היא הדרך של מיטב העוסקים בענף להגיע לתוצאות הנכונות ולשמור על פלג הגוף התחתון. למעשה, החשיבות היא כל כך גדולה, שמאמנים רבים אינם מוכנים שהחניכים שלהם בכלל יתחילו באימוני קרוספיט ללא הנעליים המתאימות. אז איך תעשו את הבחירה הנכונה? הכל בכתבה הבאה.

בחרו ביצרנים המובילים בתחום הרמת המשקולות

תחום הרמת המשקולות בכלל והקרוספיט בכלל, הפך לטרנדי יותר מדי שנה וגרם לכך שכל ענקיות הספורט מתחרות על ליבם וכיסם של מתאמנים חדשים. לכן, יותר ממומלץ לרכוש נעליים להרמת משקולות אשר יוצר על פי הסטנדרטים של החברות המובילות ולהיות בטוחים שאתם נהנים מהטכנולוגיות הכי חדשות בתחום. ואם כבר הזכרנו חידושים בענף, הרי שסוליית CMEVA היא רק דוגמה לטכנולוגיה פורצת דרך ששווה לאמץ.

העדיפו נעליים להרמת משקולות בעלות גפה נושמת ונעימה

כולנו יודעים שכאשר אתם מתחממים ונמצאים במהלך האימון, אתם חייבים לתת לאנרגיה לצאת החוצה ולשמור על הטמפרטורה הנכונה בכל אזור בגוף. לכן בחירה של נעליים להרמת משקולות אשר מצוידות בגפה נושמת היא בגדר חובה. גפה שכזו, תאפשר כניסה ויציאה של האוויר אל כפות רגליכם ותווסת את החום בצורה מושלמת. אם תחשבו על זה לעומק, העניין לא שונה באופן מהותי מבחירה של חולצת דריי פיט לאימון עם קצת פחות זיעה.

בדקו את המשקל של הנעל לפני כל קנייה של זוג חדש

אחד מהאספקטים החשובים בבחירה של נעליים חדשות, נוגע למשקל הנעל שאתם חושבים לרכוש. נעליים להרמת משקולות פשוט לא צריכות לשקול הרבה. נכון שהן ישקלו אולי מעט יותר מנעלי ריצה (כי בכל זאת צריך להשקיע ביצירה של מעטפת חזקה יותר) אבל הן חייבות להיות קלות עד כמה שניתן. לכן, בדקו את המשקל של כל זוג נעליים הרבה לפני הרכישה ובדקו שהן אינן כבדות מדי – עניין אשר ישפיע באופן ישיר על כל אימון קרוספיט.

בחירת נעליים להרמת משקולות

אל תרכשו נעליים להרמת משקולות בלי תמיכה לרוחב

כאשר מדברים על נעליים להרמת משקולות כמעט ולא ניתן להפריז בחשיבות של תמיכה אמיתית לרוחב. העניין הוא קריטי משום שכאשר אתם דוחקים, כף הרגל שלכם נוטה להתרחב ויש עליה לחץ עצום לעמוד במעמס. לכן, חשוב שהנעל תספק לכם את המעטפת הטובה ביותר גם בצדדים ולא תיאלץ אתכם להחליף נעליים לאחר מספר קצר של אימונים. זה עשוי להשפיע על העלות, אך זו השקעה שכדאי לכם לשקול לטווח הארוך.

חגורות גב, כפפות אימון ועד – העזרים הנחוצים בהרמת משקולות

בהרמת משקולות ישנה חשיבות למספר דברים נוספים על מנת להגיע לתוצאות הרצויות מבלי להיפצע. יש להקפיד על טכניקה נכונה בכל התרגילים ועל עבודה איטית ומבוקרת. אם יש צורך, השתמשו בעזרים תומכים כמו חגורות גב, כפפות אימון, טלק וכיו"ב.

מה עושים כשהשרירים נתפסים לאחר האימון?

במידה והשרירים שלכם לאחר האימון נתפסו, זו אינדיקציה חיובית שאומרת לכם שהתרגילים שביצעתם השפיעו על השרירים והפעילו אותם בצורה מאומצת. אך מי מאיתנו אוהב להסתובב עם שרירים תפוסים? ובכן, יש פתרונות שונים בשוק: מכשירי טנס מתקדמים לטיפול בשרירים תפוסים ובכאבי שרירים, משחות כגון וולטרן ותרסיסי ספריי שונים.

לסיכום, בכדי שתרכשו את הנעליים הטובות ביותר לצורך הרמת משקולות ותרגול של קרוספיט, אתם חייבים לשים לב למשקל של כל נעל ולמרכיבים אשר הופכים אותה למושלמת למשימה. מרכיבים כגון סוג הגפה, טכנולוגיית הסוליה והמוניטין של כל חברה, הם לא דברים שכדאי לזלזל בהם.

לקטלוג נעלי הקרוספיט שלנו לחצו כאן.

* התמונה באדיבות: Copyright: <a href='https://www.123rf.com/profile_vadymvdrobot'>vadymvdrobot / 123RF Stock Photo</a>