הקיץ כבר כאן – 5 טיפים לעיצוב וחיטוב הגוף

הקיץ כבר ממש בפתח ורבים מאתנו יעלו אוטוטו על בגד ים, אם במהלך חופשה משפחתית ואם בבריכה השכונתית. לכן, אין זמן טוב יותר מעכשיו להתחיל בעיצוב הגוף הגוף. ריכזנו עבורכם חמישה טיפים שיסייעו בתהליך.

1. אין זמן טוב יותר מאשר עכשיו

כבני אדם אנו יודעים טוב מאוד לתרץ תירוצים, במיוחד כשהדבר נוגע לפעילות הגופנית שלנו. היות והקיץ כבר ממש בפתח, אין לכם זמן להתמהמה. לא חודש הבא, לא מחר ולא מיום שני, עשו את הצעד הראשון היום והתחילו באימונים. אינכם חייבים לעבור מאפס למאה על מנת להתחיל בפעילות אירובית אינטנסיבית. באפשרותכם להתחיל לאט לאט, מינימום שלוש פעמים בשבוע, חצי שעה כל פעם באימון כושר ביתי, וככל שהזמן עובר להגדיל את האינטנסיביות של התרגילים.

2. לתוצאות טובות יותר: אימון אישי

אתם ממש רוצים להתאמן אך אין לכם כוח או את היכולת לדרבן את עצמכם? זה הזמן להתחיל להתאמן עם מאמן כושר אישי. לאימון כושר אישי ישנם יתרונות רבים וטובים, כך האימון יהיה מותאם למידותיכם ויכולותיכם, הוא ידרוש מכם להקצות זמן בלו"ז שלכם לפעילות גופנית והוא יסייע לכם להפיק את המיטב מהגוף שלכם. כל שעליכם לעשות הוא לתאם עם מאמן כושר אישי, להתחדש בנעלי ספורט, לקנות בגדי אימון שווים ולהתחיל.

3. בלי שמירה על תזונה נכונה, זה לא יעבוד

תוכלו לעשות פעילות גופנית מהיום ועד הודעה חדשה, אך כל עוד לא תשמרו על התזונה שלכם לא תראו את התוצאות שאתם רוצים לראות. השילוב בין תזונה לבין פעילות גופנית הוא זה שמניב פירות ולכן עליכם לדרוש מעצמכם את המקסימום. אין הדבר אומר כי עליכם להתחיל בדיאטת כאסח. ישנן דרכים רבות, יעילות ובריאות הרבה יותר. חשוב כי תקפידו שלא לצרוך אוכל מעובד, להפחית את כמות הפחמימות והסוכרים, לשתות הרבה מים ואם אפשר להתייעץ עם תזונאים על מנת שיבנו לכם תפריט, הרי שזה משובח.

עיצוב גוף לקיץ

4. שתו הרבה מים

מלבד תפקידם החשוב של המים לבריאות, שתיית מים מרובים תמנע מכם להתייבש, היא תשדרג את פעילותה של מערכת חילוף החומרים שלכם ולא פעם היא גם תשמור אתכם שבעים יותר לאורך זמן. את המים מומלץ לשתות במהלך האימון ולאחריו וכן גם במהלך הארוחה היות ובעזרתם תוכלו להעצים את מידת השובע.כמו כן מים עוזרים לחיטוב הגוף בצורה נכונה. אם אינכם רגילים לשתות מים רבים או שחסר לכם הטעם, תוכלו להוסיף למים פלח לימון או נענע וכך לשפר את טעמם.

5. השתדלו להתמיד

רבים האנשים אשר מתחילים עם המון מוטיבציה, משקיעים את כל מרצם ולאחר זמן מה מורידים הילוך או מפסיקים כליל. כדי לראות תוצאות ולחטב את הגוף יש להתמיד ולא לוותר. השתדלו להסתכל על כך כהרגל אותו עליכם לבצע מדי יום, ממש כמו צחצוח שיניים. עשו זאת לפחות לשלושים ימים וזכרו: אם אתם לא תעשו זאת בשביל עצמכם, אף אחד לא יעשה זאת עבורכם. כך שהגוף החטוב שלכם תלוי רק בכם.