הפעילויות הספורטיביות המתאימות ביותר לקיץ החם

הקיץ כבר כאן, הטמפרטורות הולכות ומאמירות. מאוד מפתה להיצמד אל המזגן עם פרוסת אבטיח, אבל כל מי שבאמת רוצה להקפיד על אורח חיים בריא יודע שגם בקיץ – חשוב להמשיך להיות פעיל. הדבר חשוב גם לכל אלה שרוצים לשמור על הגזרה ואינם רוצים לעלות במשקל בגלל הגלידות הטעימות ושאר הפינוקים הקיציים. מחפשים נעלי ספורט טובות? זה הזמן להכיר את הפעילויות הספורטיביות המתאימות ביותר לקיץ החם. 

לרוץ בזמן הנכון

אתם אוהבים לרוץ? נוהגים לרוץ באופן קבוע בפארק או בחוף הים? מצוין. ריצה יכולה להיות פעילות אירובית טובה מאוד, ואין שום סיבה להפסיק בגלל החום העולה. יחד עם זאת, כדי להמשיך בפעילות זאת בקיץ יש לנהוג בצורה חכמה. הימנעו באופן מוחלט מריצה בחוץ בשעות החמות. יש לכם נעלי אדידס חדשות ואתם רוצים לרוץ דווקא בצהרים? אין בעיה. עשו זאת – אבל באמצעות הליכון, בחדר ממוזג במקום בחוץ. ריצה בפארק בקיץ בצעו אך ורק בשעות הבוקר המוקדמות או בשעות הערב.

מוכנים? קופצים למים!

מתי בפעם האחרונה ביקרתם בבריכה? חשבתם שבילוי בבריכה מתאים רק לילדים? כדאי שתחשבו פעם נוספת. אם אתם יוצאים לרכוש בגדי ספורט לגברים (או לנשים), השאירו מקום בשקית גם לבגד ים ולמשקפת שחייה. מיטב המומחים ממליצים על שחייה בתור הספורט האולטימטיבי בכל גיל, החל מגיל הילדות, דרך שנות הבגרות וכלה בגיל שיבה. שחיה בבריכה, במיוחד בקיץ, היא הפעילות המרעננת ביותר, וזו הדרך לשטוף מעליכם את הטמפרטורות הגבוהות. עדיף לבחור בריכה מקורה, במיוחד אם אתם מתכוונים לקפוץ למים בשעות החמות.

ריצה בקיץ החם

לחזק את שרירי הליבה

לא רק אימון בבריכה יתאים מאוד ליום קיץ חם ולוהט. אילו עוד פעילויות ספורטיביות יתאימו? הקיץ הוא הזמן הנכון לחזק את שרירי הליבה. זה הזמן לחטב את הבטן ואת הישבן ולעצב את הגב. אם לא ניחשתם, אנו מדברים על אימון פילאטיס, כמובן. זהו האימון שיודע לחזק את הגוף ואת השרירים החשובים כל כך ליציבה, בלי לגרום להזעה מוגברת. מכיוון שמקובל לקיים אימון כזה בסטודיו ממוזג, הרי שמרגישים קרירות נעימה גם באמצע האימון ולא צריכים להזיע ולהתייבש. אבל מה אם פילאטיס פחות מתאים לכם? אפשר בהחלט לבחור גם פעילויות ספורט אחרות בעלות יכולת להרגיע ולקרר את הנפש – יוגה או טאי צ'י, למשל.

אימון בעצימות גבוהה

אם אתם ממש מכורים לדבר, אז גם בקיץ אפשר בהחלט לנהל שגרת אימונים בעצימות גבוהה. אם יש לכם בארון נעלי קרוספיט טובות ואינכם מוכנים שהן יעלו אבק עד לבוא החורף – יש פתרון. פעילות בעצימות גבוהה בימות הקיץ יש לבצע אך ורק בסביבה ממוזגת. ביום קיץ חם תוכלו בהחלט למצוא עניין באימון חזק במכון הכושר, אבל אל תשכחו לשתות הרבה מים כדי לחזיר את מאגר הנוזלים לקדמותו.