החלפות והחזרות

 

אם ברצונכם להחליף/להחזיר פריטים שרכשת, לרשותכם עומדות מספר אפשרויות:

1. להחזיר/להחליף את הפריט בהגעה לסניף/מחסני החברה
כתובת הסניף/מחסני החברה: שדרות תל חי 93, קומה 2 (צמוד לחדר כושר Bactive), קריית שמונה

2. להחזיר את הפריט באמצעות דואר רשום
כתובת להחזרת משלוחים: עבור אנאירובי פלוס, קיבוץ שמיר, 1213500.
*במידה ותרצו לבצע החלפת פריט: יש לבצע הזמנה חדשה באתר. כאשר הפריט המוחזר יגיע למחסני החברה, אנו נבצע זיכוי לאמצעי תשלום איתו שולמה העסקה או נפיק קרדיט לחשבון האישי באתר. הקרדיט ישמש אתכם לרכישות הבאות באתר. במידה ולא יצרתם חשבון בעת הרכישה, יישלח אליכם במייל GIFTCARD בגובה הזיכוי.

3. להחזיר את הפריט באמצעות איסוף עם שליח
במידה ותרצו שהשליח יאסוף את הפריט ויחזיר אלינו, כל מה שעליכם לעשות הוא למלא "טופס הזמנת שליח", לארוז את החבילה לפי ההנחיות מטה ולהמתין ליצירת קשר מחברת שליחויות לתיאום האיסוף.
*במידה ותרצו לבצע החלפת פריט: יש לבצע הזמנה חדשה באתר. כאשר הפריט המוחזר יגיע למחסני החברה, אנו נבצע זיכוי בניכוי 20₪ עבור האיסוף לאמצעי התשלום איתו שולמה העסקה או נפיק קרדיט לחשבון האישי באתר. הקרדיט ישמש אתכם לרכישות הבאות באתר. במידה ולא יצרתם חשבון בעת הרכישה, יישלח אליכם במייל גיפטקארד בגובה הזיכוי.

בכל שלב ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו באמצעות מייל info@anerobi.co.il, צ'אט ב-WhatsApp בטלפון 053-7144537, או באמצעות שיחת טלפון למספר04-9888381 בשעות פעילות המוקד.

עלויות:

  • החזרה באמצעות דואר רשום הינה על חשבון הלקוח
  • איסוף חבילה מבית הלקוח באמצעות השליח הינה בעלות של 20 ש"ח
  • עלות משלוח כרוכה ב-20 ש"ח (אלא אם צויין אחרת בהתאם למבצע)

תנאים והנחיות:

  • ניתן להחזיר פריט תוך 30 יום מקבלת המשלוח ולקבל תמורתו החזר כספי מלא (בניכוי דמי המשלוח במידה וההחזרה בוצעה באמצעות איסוף עם שליח)
  • יש לארוז את החבילה בשקית בה התקבלה החבילה (ישנו פס דבק לסגירה חוזרת), שקית אטומה אחרת, או קרטון ע"מ לשמור על התכולה שתגיע למחסני החברה בשלמותה וללא נזקים.
  • יש לוודא שלא נעשה כל שימוש בפריט המוחזר, שלא נפל בו שום פגם/נזק. כמו כן, התווית והאזיקון שהגיעו עם הפריט חייבים להיות מחוברים אליו. ללא תוויות המוצר לא יתקבל.
  • במקרה של החזרת נעליים - יש לארוז את נעליים בקופסה המקורית, אין להדביק דבק/מדבקות או כל דבר אחר על הקופסה המקורית מאחר והיא מהווה חלק בלתי נפרד מן המוצר. כל נזק שייגרם לקופסה ייחשב כפגם במוצר ולא יינתן עליו זיכוי.
  • בהנחיית משרד הבריאות: גרביים, גרביונים וחלקים תחתונים של הלבשה תחתונה או בגדי ים - אינם ניתנים להחזרה ו/או להחלפה.
  • לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק מערכה, אלא רק את הערכה כולה על כל פריטיה. 
  • אם במסגרת מבצע קיבלתם פריט מתנה ולאחר החלפה אינכם עומדים בתנאי המבצע - יש להחזיר את מוצר המתנה או לחילופין לשלם עליו מחיר מלא כפי שמופיע באתר או כפי שייקבע ע"י החברה.

זיכויים

  • אין אפשרות לבצע זיכוי לכרטיסי דיירקט (ניתן לקבל זיכוי למימוש באתר או במקרים חריגים העברה בנקאית - במקרה זה ייתכנו עיכובים)
  • הזיכוי יתבצע אך ורק לאחר שהמוצר המוחזר יגיע אל מחסני החברה. אין אנו אחראים על זמני האספקה של החבילות המוחזרות.
  • זיכוי על המוצר המוחזר מתבצע תוך 14 ימי עסקים ממועד ההחזרה לאמצעי התשלום איתו שולמה העסקה ובאותם תנאים של העסקה המקורית (כלומר: עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם, ועסקה שחויבה בתשלום בודד תזוכה בתשלום אחד).
  • ניתן לקבל החזר באמצעות קרדיט למימוש באתר.
  • החזר כספי יינתן בניכוי דמי משלוח (במקרה של איסוף עם שליח).
  • במידה והעסקה בוצעה באמצעות גיפטקארד, הזיכוי יינתן באמצעות קרדיט בלבד ולא באמצעות זיכוי כספי.
  • במקרה של החזרת המוצר עקב פגם, אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים באתר בהתאם להוראות הדין, או עקב כל הפרה אחרת של החברה הקשורה בעסקה, יש להודיע על כך לחברה לצורך קביעת מועד איסוף המוצר והמשך טיפולו בחברה, והכל בהתאם להוראות הדין.